Going north

Tjosan i trosan min. Finns du där eller? Nej, jag tänkte väl det.
Haha.

Jag är lite morgontrött för tillfället och då blir jag lite crraaaazzzzy.
Men skit samma. Jag är glad. Trots att jag glömde min telefon hos älsklingen så är jag på bra humör.
Jag ska nämligen, om sisådär 12 timmar få återse min älskade lilla rumpgumma Ewzz! Åh!!!
Vi har sagt i över två år nu att vi måste ses, men det har ännu inte hänt något.. så nu jävlar, nu händer det äntligen.=)

Just nu är jag på väg in till Göteborg för att lösa biljetten och sedan bara hänga lite i vackra staden, det ska bli najs att komma tillbaka fakiskt, även om bara för en stund så känner jag redan hur jag sitter på EH och njuter av en chailatte, en cafélatte och ja.. en massa lattar helt enkelt ^^ ;)

Kommer sakna min sork en massa, men förhoppningsvis åker jag neröver igen om typ 2 veckor :)
Och då ska vi pussas igen darling. <3

Jag har hårddisken full av bilder nu ifrån Jonatans kamera som jag ska lägga in på facebook och bloggen, sjukt fina bilder! Så stay cool for more ^^

/ Fiie

Lika som bär? ^^ Jag och min svampbob :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0