fånga dagen

Hej på er!

Jag håller praktiskt taget på att torka ut av uttråkning för tillfället. Jag har ingenting att göra.. :'(
Eller ja, förutom att sitta på rumpan och läsa en massa böcker och leka med hundarna varenda dag.. ^^

Men idag får jag äntligen komma ut lite. Jag ska med mamma och lillasyster till övik för en liten snabb shopping :)

Och min kamera har lagt av, igen. Så alla bilder som jag tagit den senaste tiden går inte att ladda över till datorn..
Men jaja, ni klarar er.

Jag är super ledsen om ni känner att jag inte håller mitt löfte att bli en super bloggare, men jag har liksom ingen ork eller lust längre, och det finns inte så mycket att berätta heller.
Men ni vet ju alltid var ni kan nå mig om ni undrar något, haha!

Tills vi hörs igen..
XoXo
/ Fiie


Kommentarer
Emmagumman

sweet heart! You know I miss u! <3

2010-08-30 @ 13:25:23
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0