and now what?

Det är över med sommaren nu, skolorna börjar, semestern är slut och vardagslivet börjar rulla igång.
Men för mig är det helt jäkla dött.
Jag har tamefan inte en aning om vad jag vill, ska eller orkar göra nu.
Jag har skrivit en lista på allt jag vill göra, men.. jag har ingen lust med något. :/

Och så var det ju det där med pengar också. Jag tjänade ju inte sådär super duper mycket i sommar precis, men vad kan man förvänta sig egentligen? Så ett jobb är ju ett måste inom en snar framtid.
Och körkortet. Snacka om att jag är grymt sugen på att ha det där lilla rosa plastkortet nu. Haha.

Jag tänker iaf stanna hemma här hos familjen ett tag till, och det kliar i mina fingrar av att få börja skriva.
Att få den där drömmen om att bli författare uppfylld finns fortfarande kvar ^^ :)

Nu är det iaf dags för en dusch. Sen ska vi baka munkar. Sen ska hunden ut och lägga några korvar.
Japp. Livet kanske flyter på ändå?

Puss o Kram
/ Fiie


Hey you
i missed you in my dream last night
where were you?
come back to me my sweet love
cuz
i can't stand living this dream without you



Vi ses i Nangijala älskling
i nästa liv
där ska jag vänta på dig
nere vid vattnet med ett leende
och riskakor
och muffins
och saft med dricka i
och där ska vi skratta åt alla som inte är som vi
I Nangijala älskling
<3



Kommentarer
Emmagumman

<3

2010-08-18 @ 20:33:49
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0