trötter

Jag vaknade kvar över sju av larmet.
Smsade Moa och sa att jag inte pallade åka och träna.
Så somnade jag om och vaknade runt halv ett igen.
Sen dess har jag legat i sängen, legat i soffan och sedan stått i duschen i några timmar. Har till och med orkat raka benen, lägga ansiktsmask och fixat naglarna. Nu jäklar ska jag banne mig lyckas sluta bita på dom :)

Jag har en sådan förbannad träningsvärk att den inte går att beskriva. Den gör riktigt jäkla ont.
Jag hoppas jag kan röra mig mer imorn för jag dör om jag inte får komma ut och gå min söndagspromenad!

Jag måste även städa imorn, dumma dammråttor som kommer fram så fort jag inte vart hemma på några dagar.
Och diskhögen börjar bli för stor nu. Men som tur är kommer det hantverkare och kopplar in min diskmaskin på torsdag, woho! =)

Nu ska jag släcka lampan och sova. Jag är så förbannat trött efter denna hårda vecka att jag behöver sova.
Om det nu går dvs. Den jävla snobben i lägenheten ovanför mig spelar skit dålig musik med massa bas. Igår fick jag faktiskt gå upp och säga åt honom att det var lite för högt. Det är helt okej för mig att dom festar där uppe, för jag vill själv kunna ha fest här hemma utan att någon klagar, men det finns faktiskt en gräns för hur hög musik man spelar, av respekt. Tycker jag.

Nåja, jag gör en grym spellista på datorn och blundar nu.

Sov gott vänner.
XoXo
Fiie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0