påsklov!

Oh, det här lovet har inte kunnat börja bättre känner jag!
Idrottspsykologi provet samt hälsopedagogik provet gick båda två så bra dom bara kunde gå, dvs MVG!
Jag förstår verkligen inte själv precis som alla andra, hur fan lyckas jag?
Jag har ju aldrig i hela mitt liv kunnat tro att jag är personen som får max poäng på prov och inlämningar?
Men dom här 3 åren på Aspero har verkligen gett mig sån ambitionsnivå och tagit fram de allra bästa plugghuvudet hos mig, helt fantastiskt! Jag är så stolt =)^^

Nu ligger jag i sängen och ska poppa lite popcorn och spana in resten av Bella&Tyra show innan jag playar en bra film och myser lite här i min grymt skitiga och stökiga lägenhet. Men som tur är så har jag tvätt och städ dag imorn, blandat med en sista sak i skolan innan jag lägger det åt sidan några dagar. :)

Lovet ser okej ut, trots att Moa åker imorn till Spanien och lämnar mig själv hemma i kalla sverige och det ser mörkt ut på den romantiska biten så är jag glad och lugn. Emmagumman har lovat att ta med mig på bio, plugga och lite annat mys så det blir nog helt fantastiskt ändå :)

XoXo
Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0