Ork efterlyses!

Jag har så otroligt mycket jag Måste göra idag. Jag ligger efter med en massa plugg som jag måste göra för att bli färdig med alla kurser, och så måste jag börja packa och planera inför min födelsedag och resan till Tranås på torsdag. Dessutom skulle det behövas en vända med både skurmopp och dammsugare här hemma.

Men orken och viljan då?
Den lämnade jag nog någon annanstans när jag insåg att jag hade så mycket att göra.
Om någon har sett eller hört om min ork så hör gärna av er, ordentlig hittelön erbjuds!!!
Haha.

Tänk att sängen ska vara så förbannad skön på söndagar, det är inte okej egentligen!
Kanske borde lära mig att sova på typ golvet eller något på lördagskvällarna bara för att då måste jag kliva upp och så låser jag dörren till sovrummet och ställer ut soffan i trappuppgången.
Så jädra smart jag är!

Kanske ska ta mig en tequila så vaknar jag nog till liv lite.
Japp, så får det bli.

TTYL
XoXo
Fiie





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0