Livet är Underbart idag!

Woho. Klockan är inte ens fyra och jag har redan hunnit med så mycket. Underbart!
Imorgon är det "VIP visning" på min lägenhet så nu måste jag röja undan all smutstvätt och sexleksaker, haha! ;)
Och eftersom jag inte kommer vara hemma fören på fredag igen så måste jag packa en bamse väska och planera en hel veckas klädsel, mycket jobbigt! ^^

Imoron är det vårfest, eller som vi kallar de, 50 DAGAR TILL STUDENTEN =) Och jag lovar att det ska firas, fy fan vad taggad jag är. ( eller inte alls egentligen! Jag vill gå kvar på Aspero hela livet! ) Hehe. :/ =)

Nej nu ska jag fortsätta städa, plugga och laga mat på en och samma gång.
Känner mig sådär underbart effektiv och glad idag, och det är underbart att få tillfälle att känna så.
Kan ju bero på att jag lagt märke till lite nya muskler och att jag gått ner i vikt så min balklänning sitter gudomligt snyggt på mig.  Eller att det är vår och snart sommar, eller ja, kanske är det för att jag fyller 20 om Endast 13!!! dagar ;) ^^ Eller allt på samma gång. Haha!

Hur mår ni idag? :)

XoXo
Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0