godis och böcker

Jag älskar godis igen.
För några månader sedan kunde jag inte ens se på godis utan att bli illamående. Men nu har det visst vänt, och det märks ju på både det an och andra sättet, haha! Tur det finns löpband ^^
Och det är ju faktiskt påsk fortfarande och då ska man äta godis, sådeså! =)

Jag ligger uppkrupen i sängen, nyss hemkommen från stan där jag uträttade lite ärenden och såg min drömklänning inför balen. Jag bara måste ha den. Säkerligen svindyr, men jag ska ha den! :) Tänkte koka mig lite thé, äta det sista av mitt påskgodis och fortsätta läsa Asyl. Har äntligen börjat läsa på den bokserien och lästa ut Gömda imorse, 2 dagar tog det och sen var den slut. Haha. :) Så underbart med lov och att jag inte planerat in något speciellt förutom att leka och plugga med emmagumman på onsdag till fredag. Så jag ska tillbringa dessa dagar i soffan/sängen med massa bra böcker och bara njuta av friheten. :)

Vad gör mina fina vänner på lovet?
Moa, jag saknar dig så förbannat mycket! Kom hem nu! :(

XoXo
Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0