fullspäckad dag

God morgon :)
Tiden går fort när man har roligt sägs det ju, och jag har redan hunnit vart vaken i två timmar och bara gjort roliga saker, såsom att städa lite, duscha och dansa runt i trosorna framför spegeln. Haha!

Snart ska jag iväg in till stan för två möten. Ett av dom ska äga rum på det berömda UF kontoret :) Kanske, om jag har världens tur så får jag träffa min lilla darling där, haha!^^ Så nu håller vi tummarna för att min intervju där blir framgångsrik och bra =) Efter det ska jag raka vägen hem och röja undan det sista inför fotograferingen av lägenheten imorn. Mamma har visst beställt massa blommor också som kommer idag, herregud, hur ska jag hinna vara på alla ställen samtidigt?

Sitter och spelar Jessica Andersson - I did it for love, och jag bara ryser i hela kroppen. Jag har nog inte insett vilken enormt begåvad sångerska hon är. Den låten är helt fantastisk!

Så nu ska jag fortsätta sjunga med här hemma och välja och vraka i min garderob efter något vettigt att ta på mig denna regniga tisdag ^^

XoXo
Fiie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0