en lång långfredag

Sista tvätten är i maskinen, sängen är renbäddad och lägenheten har inte ett enda spår av dammråttor och luktar fräscht :) Underbart!

Nu har jag kokat mig en kopp thé, lagt in en kvällssnus och jag känner mig lugn.
För första gången på många månader känner jag mig trygg och rofylld och det känns fantastiskt! :)
Imorn blir det en massa bus och mys hemma hos min emmagumman =)

Så min långfredag i min ensamhet här hemma har blivit lång, städat sen kl 11 imorse och tvättat sen kl 15, så rätt slut är jag i kroppen nu. Så det ska bli skönt att lägga sig i en säng och sova :) Och som grädden på moset så har jag tjuvat med att prova min studentmössa idag, kunde ju inte låta bli när den står där och bara väntar på att få sättas på på mitt huvud, hihi :)

Vill ni se? Klart ni vill :) Eller betyder det otur, som det med att mannen ser brudklänningen före bröllopsdagen?
För isf få ni inte se den!

Nej, jag låter er vänta till den 10 juni =)
Nu ska det hämtas upp tvätten och sen ska jag nana sött ^^
XoXo
Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0