en helt (o)vanlig måndag..

Hallå!
Jag vaknade upp imorse med ett ryck, kallsvettandes och yr efter en orolig natt fylld med hemska mardrömmar.
Först trodde jag det var en förkylning, men eftersom hjärtat bara fortsatte slå fortare och fortare förstod jag att det var ångesten som kom smygandes och hade än en gång gripit tag i mig. Fan.

Så jag kom mig inte för att åka till skolan och ens försöka fokusera, istället gav jag mig ut på stan med solbrillorna. Hämtade min underbara balklänning, satte mig vid kunsbackaån och filosoferade lite innan jag bestämde mig för att gå hem och göra mig en sallad och sätta mig på balkongen och läsa.

Så nu sitter jag här, mätt och med lite lugnare humör.
Ska plugga lite senare i eftermiddag innan träningen ikväll, men först ska jag ta det lugnt!


Bjuder på en matbild idag, åh vad glada ni blir då ;)

En sommarsallad med vitlöksbröd, såååå gottttttt!!!

XoXo
Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0