årets första glass

Efter ett hård benpass imorse, en dryg naturkunskapslektion och sedan en svängom i Nordstan i jakt på dom perfekta balskorna var det äntligen dags. Jag och emmagumman skramlade ihop lite pengar och köpte oss en glass som sedan avnjöts på den så kallade lejontrappan.
Solen hettade och jag kunde inte ens ha på mig tröjan, så nu åker kläderna av! :) Bortsett ifrån att det blåser lite kallt och att det ser ut som höst ute, så är det sommar nere i göteborg skulle jag säga. Eller iaf väldigt nära sommaren. Vilket är fantastiskt. Jag har längtat så in i helvete på värme och vår/sommar så det är inte en dag försenat att den kommer nu. =)

Men värmen och stressen över skolan och allt har gett mig migrän. Och det blev ju inte bättre av att jag fick sova typ 5 timmar inatt på grund av att Moa skulle se klart en film. Så trots att jag bara ville vara utomhus nu och inte alls lägga mig ner i ett mörkt rum är det precis vad jag ska göra. Jag hatar att ha migrän, och det bara blir värre och värre :(

Förlåt att jag inte kan bjuda på bilder åt den som läser, men jag hade ingen kamera med mig idag :/

Hur är vädret hos er btw? :)

XoXo
Fiie


Kommentarer
EmmaGumman

Gumman det var super mysigt! Det får vi göra om (A) Puss<3

2010-04-14 @ 23:04:09
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0