Uppladad, utvilad och nedstämd...

...Ja, ingen bra kombination precis.
Jag har haft en sjukt bra helg med mig själv, en killkompis från förr och en massa känslor.
Allt gammalt har dragits upp, på både ett bra och dåligt sätt, samtidigt som jag har fått en hel del perspektiv på min situation och hur jag vill ha min framtid som. Det är bra med riktigt nära vänner som funnits i ens liv länge som kan påminna en om hur mycket man har förändrats och hur värdefull man är.

Anyway, nu är det snart läggdags för mig och jag behöver sova eftersom en tuff vecka väntar mig.
Jag har mycket skola och planering, jag ska träffa en psykolog (?) och så måste jag städa (!) och sen vill jag verkligen göra en ny gaddning igen, jag behöver det!

Nåja, nu ska jag försöka stänga igen datorn för ikväll, fast vi vet ju alla hur svårt det är för mig att inte sitta uppe hela natten och hitta nya bloggar, sitta på facebook eller flörta med min love ^^ Haha.

Vi hörs, och ses imorgon.
Puss och Kram / Fiie






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0