Skita i allt och sova?

Hello!

Jag är ledig idag, eller lektionen är inställde rättare sagt. Och jag borde sätta mig ner och hård plugga på Naturkunskapen som ska in innan söndag, men jag vill inte. Det är ett tråkigt ämne och en tråkig uppgift, dessutom måste jag städa och plocka undan tvätten.

Fast helst av allt vill jag göra det mörkt och sova.
Sova bort alla känslorna och vakna upp som en glad och positivt människa. Tror ni att det funkar?
Jag tänker nog testa iaf..

Jag fick förresten en sjukt konstig kommentar häromdagen, nästan så jag blev lite rädd.
Jag trodde jag visste vilka som läste min blogg, men tydligen så vet jag inte det. :S Scarry!
Så, du som skrev den där kommentaren om min pappa, vem är du? Och om du vill ha svar på din fråga så ska jag ge dig det, men jag vill veta vem du är först!

Jag har lite små ångest inför allt i övrig, jag avskyr verkligen att jag lider av återkommande ångestkänslor. Jag vet inte riktigt heller hur jag ska hantera allt när det dyker upp. Who knows?

/ Fiie




Kommentarer
EmmaGumman

Haha ja jag ser det :D

2009-09-16 @ 14:01:42
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0