Sjuka mardrömmar.

Hello babes!

Jag har just precis vaknat typ, min natt har varit katastrofal och jag har en jävla huvudvärk, så no school for me today!
Som jag skrev igår så skulle jag försöka sova gott, men tror ni jag kunde det? Nej.
Trots ångestmedicin och glada tankar så kan jag inte sova lugnt på nätterna, och jag hemsöks av samma typ av mardrömmar hela tiden.. Uscha! :/

Så nu har jag sjukanmält mig och ska istället gå ner och köpa Sushi och sen lägga mig i sängen och plugga.. ( inte konstigt man har migrän när man måste plugga naturkunskap.. )

TTYL ^^
/ Fiie


Kom på att jag aldrig la upp bilder från i fredags. Jag lyckades hitta en bra biooutfit iaf :)



Kommentarer
EmmaGumman

Du har blivit utmanad :P

2009-09-23 @ 22:29:16
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0