Onödig onsdag!

God morgon!

Jag ska just till att hoppa in i en dusch innan jag sticker iväg på ett möte för skolan.
Jag har en lektion idag och den börjar 15.10, det känns ju lite sådär..
Jag har restid till och från skolan på drygt 2 timmar, men men. Jag tänkte passa på att utnyttja skolans skrivare och skriva ut mitt CV så jag kan börja dra in nå pengar, för det är tomt på mitt konto just nu. ( och månaden har precis börjat ) Hjälp?

Men jag ska skälla på er läsare först!
Jag tycker om när ni kommenterar mina inlägg, och min blogg är inte en ytlig modeblogg, det är en seriös åsikts blogg. Och om nu, ni som säger att ni läser min blogg gör det, så tycker jag det är eran plikt att kommentera och tycka till om inläggen också.

Jag kommer sluta blogga annars, för det är tamefan inge roligt att blogge för min egen skull, helt ärligt.
Så har vi en deal nu då? ^^

Nej, duschen var det ( jag hatar att duscha på morgonen ). Men måste man, så måste man.

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0