Nu jävlar!

Haha, nu ska ni få höra!
När jag gick på mellanstadiet gjorde jag ett tappert försök att lära mig spela gitarr och sjunga, det gick helt åt helvete med båda två.
Dock har jag Aldrig gett upp drömmen om musik och att en dag lära mig, eller jo, sjunga kommer jag aldrig kunna. Men jag tänker lära mig spela gitarr så jag åtminstone kan göra lite musik till alla mina tusen texter.. :)

Så nu har jag anmält mig till en sån där gratis gitarr kurs över internet, haha.
Så önska mig och min fina gitarr lycka till nu, för det lär vi behöva!



Kommentarer
Linda

Haha..lycka till gumman! Ska bli roligt att höra dig klinka nästa gång vi ses!

2009-09-17 @ 22:19:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0