Helvetes skit!

Jag är så förbannad! Så in i helvete arg!
Jag har precis fått tillbaka mitt internet ifrån tele2 och nu börjar jag få meddelande om att jag använder för mycket utrymme än vad som är tillåtet.. Så dom stänger ner hastigheten på mitt internet! GAH!

Nåja, nu funkar det jag och ska ändå sova snart.
Idag var det en soft dag i skolan. Frida hade ett bra ben och bröst pass på gymmet och sen var det lunch i flera timmar som spenderades ute i solen ^^ Sen slösade jag och Emmagumman lite tid på Frank´s.

Äh, skit samma, vem bryr sig om min patetiska dag fylld med svordomar och ångest? Haha!

Nej, nu ska jag sluta bita på naglarna och hoppa i säng istället.

Pärlan. Du kallade mig pärlan.
Jag blev glad.

Puss och Kram
/Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0