En helt vanlig vardag.

Det här suger ju. Det här är trist.
Jag klev upp kvar över sju imorse för att dra iväg och träna, sen skola till klockan halv tre. Efter skolan var jag tvungen att handla, trots att jag får ångest så fort jag tänkte på mat och pengar ihop. Jag handlade, gjorde mig några mackor och åt innan jag slocknade på soffan och vaknade av att telefonen ringer typ 2 timmar senare.

Nu sitter jag och har lättare panik, för på mitt schema idag står det att jag ska plugga och städa.
Men istället sitter jag här, och det är inte positivt.

Nåja, det är väl det vi kallar för vardag? Jag blir bara lite nedstämd, för om det ska vara så här i ett helt år nu så kommer jag på riktigt begå självmord för jag Avskyr verkligen vanliga vardagar..

Fan. Jag behöver en man tror jag. Haha.

Skit samma, nu ska jag spela hög musik, ta en cigg, diska och sen ska jag som alla andra i Sverige se på Idol. ^^

Puss och kram / Fiie






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0