En bra dag är en rolig dag.

God dag!

Okej, så här är det. Majoriteten av dom dagar jag har i veckan så är jag deprimerad, trött eller bara allmänt irriterad. Men idag är jag på riktigt riktigt toppen humör! Jag är flummig, glad och positiv till livet, vilket är sällsynt!

Jag drabbades av en skrattattack idag i skolan, haha. Det får mig att tänka på när jag gick på mellanstadiet och jag blev kallad för skrattsofie för jag alltid fick skrattattacker och kunde inte sluta. Och nu kommer jag skratta så fort jag tänker på en viss kille eller en dvärg. Haha! Men jag förstår faktiskt charmen i att kunna skratta och vara glad, livet blir så förbannad mycket roligare att leva om man kan slappna av och skratta. Tänk om alla dagar kunde innehålla skratt och glädje? :)

Så medan jag är på så bra humör idag så ska jag försöka få någonting gjort också, har ju en hel del plugg och disk att ta tag i, dessutom måste jag se över min ekonomi ordentligt, det skriker "tooooooooooooomt" på mitt konto, illa!

Jag bjuder på lite galen humor iform av mig själv, haha!
Puss / Fiie





Och just det ja, jag gillar dig starkt som fortsätter kommenterar min blogg med sådan härliga och positiva ord, det värmer enormt! Fortsätt gärna tycka till och säga ditt om hur dålig jag är som dotter, det är helt okej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0