Effektiv fredag!

Tjena tjena.

Jisses, idag är det en sådan där dag då man måste stressa hit och dit trots att man är så trött att kroppen skriker sömn.. :S
Nåja, Idag har jag haft Kick Off på SvenskaMässan, riktigt inspirerande och mycket intressant. Det fick mig att inse att jag faktiskt ska satsa på mitt UF år och göra det till något roligt. :) Spännande ska det bli att jobba med detta hela läsåret. Jag har även hunnit med en stadsrunda med Sarah och nu sitter jag och slänger i mig mat medan jag försöker komma på vad jag ska ha för kläder på mig ikväll. Vad tar man på sig när man ska på bio egentligen? Jag har alltid problem med det, vad är en typisk bio outfit? Naket? Ja, fan jag kör på det.

Nej nu ska jag fortsätta stressa runt och läsa alla goa bloggar, jag älskar verkligen alla olika bloggar, men jag måste nog säga att mina favoriter just nu är Stinalee och Foki och självklart Carolina Gynning!
Sen skulle jag ljuga om jag sa att jag inte läser Kissie´s, Paow´s och Amandavardet, bara för underhållningens skull. Haha.

Fuck, bråttom var det ja.. Hejs på er!

/ Fiie



Ja, stackars pappa som inte bryr sig om sin dotter, och Rasmus är verkligen lycklig som slipper mig?
Eller hur var det nu igen?




Kommentarer
Linda

Jag tycker om dig iaf :)

2009-09-18 @ 17:29:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0