Blä!

Goddag/Godmorgon!

Jag klev upp runt halv elva idag och började städa, diska och göra fint här hemma.. har försökt i flera dagar att städa nu men det har gått sådär, så nu blev jag bara för less och gjorde slag i saken.
Det är rätt bra ändå när man bor själv att slippa någon annans tjat om städning, men endå så föredrar jag nog att ha någon som påpekar vilken svinstia jag bor i.. haha.

Jag har bara en lektion på onsdagar och den börjar inte fören klockan 15, och det är lite sådär dåligt tycker jag..
Jag skulle hellre kliva upp morgontrött och grinig och ha lektion klockan åtta än tre, eftersom hela dagen blir förstörd nu tycker jag, så svårt att planera och så.

Jag ska försöka slänga skräp och sen plugga lite innan jag drar till skolan för en lektion. :/

Vi hörs ikväll skulle jag tro. :)

/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0