Älskade lördag!

God morgon! :)

Jag har sovit ut ordentligt idag, det behövdes kan jag lova!
Trots att jag vaknat typ 5 gånger under natten/morgonen av att någon smsterrat mig så har jag sovit riktigt skönt! :)

På planeringen idag står:
  • Plugga, naturkunskap B och projektarbetet ( egentligen grupparbete men lika bra jag börjar själv )
  • Göra träningsschema för nästa vecka. Funderar på att hitta på något nytt. :)
  • Handla mat. Trots brist på pengar måste jag handlar mat för en vecka. Illa!
  • Och som alltid, Städa! Idag är det dock bara köket och badrummet som behöver sig ett lyft.
  • Träna ikväll, sen ett långt, varmt bad med ett glas vin!

Vad ska ni göra idag?

Btw, frukost. Om jag skulle få välja min sista måltid i livet, så skulle det definitivt vara frukosten.


Ha en sjukt bra lördag, vi hörs med ett lite mer djupt och allvarligt inlägg under kvällen!
Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0