Alltså, ärligt talat?

Okej, helt seriöst nu.
Är dom/hon så här patetiska på riktigt? Går dom på att dom själv är snygga, framgånsrika eller över huvudtaget tagna på allvar?

Skulle jag vara mamma åt denna tös så skulle jag skämmas ihjäl. Det är löjligt så fel det kan bli i en flickas huvud.







Bloggkändis, osminkad, gillar att provocera.. Jag förstår inte, ska jag skratta eller gråta?
Vem, jag bara frågar VEM i hela jävla världen tycker att dessa "videobloggar" är bra och intressanta?

Jag blir upprörd, och jag måste nog ringa till Katrin Zytomierska och hålla med om hennes uttalande om dessa bloggerskor.

Jag gillar inte att använda termer på människor, att dela in tjejer i olika grupper tycker jag är mega töntigt. Och jag avskyr, verkligen hatar att jag en gång i tiden, för inte så länge sedan egentligen kallades för fjortis. När något skrek bitch/slapam/hora efter mig så kunde jag på något sätt ta det, men när jag blev kallad för fjortis så brast det och jag blir så förbannad att jag kan bli våldsam. För det finns ingenting som heter fjortisar.
Dessa tjejer ser alla likadana ut och alla vill härma varandra, dom är inte fjortisar.
Jag har en teori. Dessa tjejer saknar något som många andra har. Dom är inte mogna, dom har växt upp utan etik och moral och utan respekt. Jag tror starkt att alla dom här såkallade bloggerskorna är ute efter att bli kända, men inte på ett positivt sätt. När någon säger namnet dessie, eller kissie eller pussie vad tänker ni på då?
En trådsmal tjej med lång platina blont hår, stora rosa läppar och en rosa mjukisdress.
Är det idealet för hur tjejer skall se ut idag? Och idealet för en kille är en som jag jeans ner på ändan med snoddar upp till knäna?
Ärligt?
Vars tog stilen, samvetet och vettet vägen?

Jag vill veta, vem/vilka av mina läsare vill att jag ska börja videoblogga på det där sättet? Hur många vill att jag ska se ut så? Jag förstår verkligen inte.

/ Fiie


Kommentarer
Ida

snoppar UPP(?) till knäna? vart börjar dina snoppar sofie, vid fötterna? ;)

2009-09-08 @ 09:55:03
Etereniz

Jag kommenterar typ aldrig.. och jag är nästan aldrig inne på bloggar, men nu måste jag bara “säga“ att jag tycker du har helt rätt ^^

2011-10-20 @ 21:15:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0