11 September 2009.

Hej och hallå!

Hur har eran fredag varit hittills? Min har varit rejält slapp.
Vi hade inställd lektion idag så jag och Frida körde ett grymt mag och konditions pass på gymmet, eller nej, nu ljuger jag. Vi var lite slöa.. haha.
Jag hängde kvar i skolan några timmar ändå, jag gillar verkligen att sitta i bamba och bara chilla.
Och det blev inte sämre av att emmagumman tog fram sin bebisdator, mitt gudbarn så jag fick gulla lite med den. ^^

Nu har jag kommit hem och lagt mig i sängen faktiskt, är riktigt trött och seg så jag tror jag ska ligga kvar här och bara göra ingenting, åtminstone tills jag känner för att göra någonting. Haha.

Iaf, jag är skrockfull av mig, kanske inte många visste, men det är jag. Och idag är det ju den 11 september, och jag säger en sak, jag skulle aldrig sätta mig på ett flygplan Idag! Imorn kanske, men fan inte IDAG! :S

Äh, fan nu skiter jag i bloggen och drar täcket över fötterna och försvinner iväg med mina fantasier. ( Jag har en hel del snuskiga fantasier nu för tiden.. ) Haha!

Ha en skön fredag babes!

/ Fiie

Jag skriver inte ditt namn i min hand längre
Jag pratar aldrig om din betydelse för mina vänner
Jag låter dig inte veta att jag drömmer om dig varje natt

Men jag tänker aldrig sluta älska dig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0