Vars är SNÖN?

God morgon!

Jag tog en sovmorgon idag och hoppade över morgonpromenaden, men vafan. Det var så mörkt ute och min säng var så varm! Nu har det ljusnat till som tur är och jag ska snart iväg på några möten innan skolan i eftermiddag!

Jag har fått veta att det snöar i Stockholm, och längre upp i Norrland. När kommer snön till Götet då?
Jag längtar så sjukt mycket efter snö, alltså riktigt snö. Inget slask eller bara vattensnö. Utan Vitt, fluffig och vacker snö! =)

Nåja, jag känner på mig att det blir en bra dag idag, så jag får vara glad för det liv jag har just nu ändå! haha.


Jag färgade håret igår igen btw, det blev helsvart den här gången, och jag är så sjukt nöjd!
Jag älskar den svarta färgen, den speglar min personlighet lite mer. :)
Vad tycker ni?





Have a nice day <3
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0