Varför måste man vara trött?

Måndag, jag avskyr måndagar.
Sega dagar då man bara känner att helgen sprungit iväg och man vill ha lördag igen.

Jag masade mig trots allt upp ur sängen imorse och körde ett tungt rygg/biceps pass på gymmet för att sedan åka och träffa våran andra rådgivare. Alla har sagt till mig att UF året är så himla roligt och att det var det bästa året på hela gymnasiet, helt ärligt? Hittills avskyr jag det. Allt är trist och omotiverat.

Jag ska försöka rycka upp mig med lite plugg och rostade mackor nu. Fast det lär inte gå så bra eftersom jag är så förbannat mega trött att jag håller på somna här där jag sitter. Gash, jag hatar att vara trött.

Nej, nu ska jag ta min förvirrad hjärna och min trötta kropp till något gladare ställe..

Puss / Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0