Vaccination och IG!

Goddagens! :)

Hur mår ni? Ni får svara på den frågan någon gång, haha! =)
Jag har precis ramlat in genom dörren, bokstavligt! Måste sett roligt ut när jag snubblade på mina skosnören och ramlade på min matpåse med näsan mellan brösten, haha.

Jag har fått brev idag, woho. Ett inte alltför roligt brev kanske, det handlar om Vaccination mot det nya influensaviruset, " Svininfluensan". Jag som trodde det var utrotat redan? Jag börjar nästan tro att jag borde kanske ta den där sprutan, det är ju gratis. Vad tro ni, ska man vaccinera sig mot svininfluensan?

Till något annat nu, vi skrev prov idag. Naturkunskap, haha. Jag hatar det ämnet med hela mitt liv, seriöst. Och jag trodde jag hade pluggar någorlunda, men tji fick jag. Jag vill inte ens ha tillbaka provet, för jag kommer få IG, :(
Men men. Jag satsar på omprov iställe. Haha.

Nu ska jag boka tvättstuga, käka lite och sen öva på mitt gitarrspelande, haha.


Outfit of today, haha. Looking good babe sa fotografen!
I agree!




Kommentarer
IdaPida

sa jag verkligen de?? ;)

2009-10-15 @ 19:43:29
IdaPida

Vaccinera sig mot naturkunskap kanske ;)

2009-10-17 @ 20:58:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0