Tralalalalala...lalala..lala..LaaaaaA!

Jag är uttråkad. Typ, från ingenstans.
Sitter och funderar över allt jag borde göra för tillfället:
  • Diska upp från igår
  • Samla ihop allt som ska med till skolan imorn
  • Tända lampor, sitter i mörker!
  • Jag är kissnödig..

Hm.. ja, och så borde jag bara helt enkelt ta mig ur soffan innan jag får sittsår i arslet.. haha.

Men, på tal om annat, jag har passerat 500 inlägg, och borde fira ett år med min blogg? Haha!
Sitter bara här och känner mig sådär ensam, varför kan inte telefonen pipa till nu, det vore nice, så.. skicka ett sms till mig, NU! Jag är desperat.. haha!

Nej, men det är ju faktiskt Grey´s Anatomy snart, så jag ska nog ta tag i det där med att min lilla blås snart spricker, sen göra mig lite rostade mackor och thé, och vindruvor och apelsin.

Uscha, så uttråkade ni borde vara nu efter detta depp inlägg, haha.

Nåja, bjuder på en outfit bild idag iaf! ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0