This is it.

Jag sitter tårögd nu och njuter av MJ sista singel, "This is it", jag ska försöka länka till sidan någon gång.
Det är helt underbar, det finns inte ord för hur bra den låten är. Den är mäktig, riktigt mäktig, obeskrivligt är det!

Jag kommer spela den om och om hela kvällen medan jag sitter och pluggar idag. Snart kommer filmen upp på bio också, jag längtar. Ska bli grymt att få se hans sista tid i livet på bioduken! <3

Nåja, till något helt annat nu. Jag fick mjukis/tränings overallen idag som jag beställt genom skolan =)
Den var något för stor, men bättre det än att det var för liten.
Så detta är vad jag kommer leva i under några veckor framöver, den är sjukt skön och jag älskar Aspero :)

Nu: Stan
Snart: Plugga
Sen: Sova!


Som sagt, lite för stor, men otroligt nice, me love!



Over and out / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0