Tårfyllt, Idol!

Jag är bara tvungen att dela med mig. Sitter här med tårar i ögonen som rinner ner för mina kinder, och för första gången på länge är dom av lycka och kärlek.

Jag är helt såld på årets Idoler, och Michael Jackson har aldrig varit större i min värld än idag, just nu.
Jag vill bara skrika, skratta och gråta över den känsla jag fick under denna timme.
Jag tycker om många i årets Idol startfält, men jag kommer aldrig nog med gånger kunna beskriva den feelingen som Rabih förmedlade rakt in i mitt hjärta för en liten stund sedan med Min absoluta favorit låt hitintills i mitt 19 åriga liv, "You are not alone". Tack! Och älskade söta och charmiga Nicklas och såklart Erik, OHMYGOOD! Han är ju bara helt amazing, en sådan röst, och scenkänsla! Kärlek! Men nu är ju ingen av dessa ovan nämnda en karl nog för Sofie, men vem säger att man inte kan leka lite med dom små pojkarna lite i smyg? Jag skulle inte tacka nej till en.. vad heter det, fyrkant(?), ja som ensam tjej då såklart! ^^

Det är mäktigt vilka talanger det finns i vårat lilla land, och att det finns ett program som gör dom till en del av Våra liv på ett ögonblick. För några månader sedan så var dom vanliga svennson drömmare, Ikväll är dom kändisar, artister och glädjespridare som alla pratar om, älskar, hatar, hissar och dissar.

Jag tänker definitvt vara en av dom som leker desperat "jag-älskar-dig" fan till ovan nämnda.
Jag tycker att tjejligan i idol är riktigt riktigt bra, och jag vet att söta lilla Tove, får många att blir lite extra spralliga, jag är en av dom. Och självklart, Reza, Stjärnfallet som sjöng sig rakt in i final, tror jag, ikväll. Vilken kvinna, helt otroligt!

Nyhet i bloggen blir nu "Idol Koll" varje fredag, haha. Vad säger ni om det? :)

Nu ska jag lyssna om och om igen på framträdanden i kvällens fredagsfinal och läsa idolernas bloggar innan den spännande upplösningen om vem som åker ut kommer. Jag tror det står mellan Calle, Mariette eller Tråkigt nog Tove ikväll. Calle som fick mig att gråta på sin Audition har varit en Stor besvikelse, tråkigt nog. Jag hoppas dock att Mariette eller Camilla ryker, eftersom jag inte tycker någon av dom är särskilt intressant och mest irritationsmoment.

/ Fiie







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0