Sömnlös.

Jag tänker alltid samma tanke när jag ska lägga mig.
" Ikväll ska jag somna"
Haha. Yeah right.

Jag lägger mig skönt i sängen och blundar, 3 minuter senare hoppar jag upp som ett skott och börjar vandra runt i sovrummet som den förvirrade patetiska person jag är. Haha.
Sen hamnar jag alltid här, eller framför TV:n igen, fastän jag stängt ner båda för kvällen.
Och nu är jag sådär sjukt trött att jag skulle kunna somna sittandes, så nu ska jag försöka nu.
Men jag vet att när jag lägger mig i sängen igen, så kommer jag ligga där och grubbla likt förbannat igen.

Jag blir inte klok på detta.
Jag ska sluta att ens försöka sova.

Är det ingen mer än jag som har dessa problem?

/ Fiie


I just wanna sleep..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0