Släpp det!

Jag måste inse fakta här och nu.
Det är som det är. Jag kan inte ändra på det. Bara acceptera och ta smällen.
Det går emot min tro, det går emot mitt levnadssätt, men jag måste.
För ibland, väljer livet en väg att gå utan att jag själv får vara med och bestämma.
Thats the spirit.

Jag måste frigöra mig ifrån mina känslor.
Jag måste lära mig hantera mina känslor.
Annars, går det åt helvete.
Jag släpper lös odjuret och låter det aldrig komma tillbaka.
Jag är ensam. Det är fakta.

Ibland måste jag gråta ut det, och då gör jag det.
Ibland gör jag något annat.
Men när det kommer till krita, måste jag i egentligen bara ignorera det.
Svårt? Ja.
Möjligt? Ja.

Jag släpper det.
Låter det passera förbi, för jag behöver det inte.
Imorn är en ny dag.
Godnatt.

/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0