Pappa.

Jag har ingen pappa.
Jag har en fadersfigur, som inte är min pappa.
Den person som på papper och genom DNA tydligen skall vara min pappa, är bara ett stort frågetecken i min värld.
Min pappa är en egoistisk och självgod jubelidiot som saknar hjärta och hjärna.
Han har förstört mitt liv och kostat mig så mycket smärta, och det kommer fortsätta göra ont i mig resten av livet.
Det är Inte Mitt val, det är hans.
Men jag klarar mig.
Jag behöver inte honom i mitt liv.

Så vem det än är som driver mig till vansinne genom att skriva sådan onödiga kommentarer, Sluta med det.
Jag kommer ta reda på vem du är, och om du är den Jag tror att du är så poliser anmäler jag dig.
Detta är min blogg, en blogg som är tillför mig själv och mina nära och kära. Inte för att någon som Du, som är anonym skall kunna sitta och göra mig upprörd! Back off, låt det du har att säga vara osagt eller säg det till mig face to face!

/ Sofie.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0