Nära döden x2!

Herrejisses! Jag vet inte hur jag ska förklara för er så att ni förstår hur skräckslagen jag blev, och hur chockad jag fortfarande är efter min(a) nära döden upplevelser precis!

Jag cyklade hem från tåget, med musik i öronen och tankarna på helt andra ställen än där dom borde vara, dvs på vägen och att det kan komma en bil körande där jag svänger av och inte ser något.
Jag är första gången så när bilen, alltså det är nästan så att jag snuddar den med framdäcket på cykeln..
Och 5 sekunder senare när jag cyklar upp för min backe så kommer det en bil och kör rakt mot mig och om inte jag varit vaksam där, då hade jag inte suttit här nu..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0