Morgonpromenad, möte och skola!

God morgon :)

Jag har precis mumsat i mig en Stor och härlig frukost efter min morgonpromenad!
Jag börjar ju inte fören 15 idag, och innan dess har jag ett möte och lite skolarbete jag ska fixa, så jag tog en liten sovmorgon innan jag bestämde mig för att öppna ögonen och se om ösregnet fortsatte från igår eller inte.
Och sikken tur jag hade, solen sken och vädret är sådär underbart höstligt som jag bara älskar!

Jag är fortfarande glad, och jag gillar det riktigt mycket! Så jag ska förhoppningsvis kan jag gå med huvudet högt idag och bara mysa lite extra, hihi. :)

Nu tickar klockan iväg så det är daxs att rota fram lite kläder och slänga på sig lite smink!

Ha en fantastisk dag! ^^
Puss / Fiie


Snygg bild från gymnasiemässan igår, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0