Lyckoruset.

Jag fick mig en sjukt rolig utekväll igår ändå, tack och lov! Jag behövde nog komma ut och babbla på om kläder och smink och dricka drinkar med tjejer! :)

Vi fastnade på Keybar, och trots att det var lite folk och inte den bästa musiken på dansgolvet så skrattade jag mig genom hela kvällen/natten ändå! :) Jag var så lugn och lycklig igår, och jag trivs verkligen med att känna så. Och när jag väl kommer igång så kan inget få mig att sluta dansa, haha! Sen att jag slapp sova ensam inatt gjorde ju inte min lycka sämre, tvärtom. Jag föll i förälskelse och idag är jag bara enormt deprimerad av att jag inte kan få ha dom känslorna för evigt..

Jag saknar dig redan, kom hit och håll om mig älskad.


Så nog med drömscenarion, och åter till vardagen. Diska, laga lite mat och sen plugga är planerna för dagen!
Och så lite gitarrspelande såklart! :)

Ha en bra lördag, vad ni nu får för er att göra! :)
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0