Linda Rosing.

Carolina Gynning är nog en av Världens ballaste personer. Hon har allt som Jag skulle vilja ha.
Och hon är genuint äkta, vad du än ser henne i för sammanhang så är sprudlande av energi och ärlighet.
Däremot, Linda Rosing. Hon är den där som jag aldrig förstått sig på och som jag haft fördomar om, trots att Jag Aldrig har fördomar om folk och inte tillhör den delen av Sverige som gillar att tycka illa om en person bara för att att hon ser ut eller är på ett visst sätt.

Jag tyckte kanske att Rosings beteende, ordval och agerande i BB huset och i media efteråt var orättvist mot sina barn och sig själv, men ändå. Jag tyckte att det är hennes beslut, det är hennes liv så varför ska jag lägga ner tid och energi på att tycka illa om en person jag aldrig ens mött?

Nu följer jag henne via hennes blogg och jag fylls av lycka och glädje när jag inser att hon faktiskt är en Normal person och att hon nu stillat sin mediekåthet och trivs med sitt familjeliv. Hon har återförenats med sin dotter och är nu gravid, och vacker! Därför blir jag så glad när hon berättar att hon väljer att ta ut sina bröstimplantat och förminska läpparna, eftersom hon inte längre vill stå för det idealet. Jag tycker dock att det är lite synd att hon gör det valet, eftersom hon är den personen hon är idag tack vare och på grund av hennes utseende, och jag tycker inte det är fel. Jag gillar att hon går mot strömmen och står upp för den hon är. Att hon står för en lycklig person med blont hår och stora bröst, och det är inget fel i det. Det är inget fel i att ändra det sättet man ser ut på för sin egen skull, Om man gör det av rätt anledning.

Jag har alltid sagt att jag aldrig skulle ha problem att förstora mina bröst, för min egen skull. Däremot vet jag att lycka inte Bara sitter i ett par silikontuttar eller förstorade läppar.

Jag tycker Linda Rosing är en bra förebild, hon står för så mycke styrka och stolthet.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0