Kyligt, men mysigt!

Hallå! :)
Nu har jag sovit ut ordentligt, blivit väckt med frukost på sängen ( som alltid första dagen jag är hemma! ) och varit ute i kylan och gått en promenad!
Det är riktigt ruskigt, och kyligt här uppe, det är en helt annan kyla än hemma i götet. Men det är friskt, så otroligt skönt att andas in fräsch luft! =)

Jag har inte planerat någonting för min vecka här hemma, men jag känner på mig att det kommer bli både det ena och andra roliga äventyret, :) Brorsan kommer hem under helgen också så jag får träffa honom lite, sen är det en hel veckas lov med systrarna. Jag är med andra ord väldigt glad och trygg, and that I love!

Nu ska det lagas lunch och sen krypa upp i soffan och se på Disneychanel, hihi! :)

Puss/ Fiie








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0