Kycklingsallad och kanelbulle!

Jag lägger inte upp något recept på dagens middag ( vill ni ha ett så fråga mig bara), men ni kan nog göra en kycklingsallad själva. Haha.
Jag bara kommer med lite inspiration och variation till middag.

Sallad är underskattat faktiskt tycker jag, det känns mer som en lunch, men gör den lite matig med fetaost och en extra brödskiva till så blir det en middag som du står dig på i många timmar. :)

Så, här är en variant på kycklingsallad med Färdig salladskyckling från Kronfågel! och avokado+turkisk yoghurt.


En rostad brödskiva till salladen, perfekt!

Jag förhöjde prestationen i mitt pluggande med en kanelbulle, haha. Jag är ingen bullmänniska, men just idag kände jag att jag behövde det! ( Och det är det som är hemligheten bakom ett bra välmående! )



Ät och njut.
In, ut, sprut slut. Haha.
/ Kocken.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0