Gråtattack och skolfotografering.

Herreminjävel det är ju kolsvart ute! Fysajtan, jag gillar det inte.
När jag åkte till gymmet imorse vid sjutiden så var det lika mörk som när jag gick och la mig igår, och nu är det mörkt igen. Jag har sett dagens ljus till och från bamba idag, sorgligt så in i helvete!

Dagen till ära har vi haft våran SISTA skolfotografering, och jag älskade det. Jag avskyr verkligen dom där fotograferingarna när man ska sitta på en liten stol och "böja huvudet, upp med hakan, titta framåt och le", ja, ni vet!
Haha, tur jag aldrig behöver göra det mer nu! =)

Jag har haft en mindre gråtattack idag och lärt mig en massa nya saker om mig själv, och jag blir mer och mer förvånad över hur komplicerad jag är som person. Det är galet vad jag själv ställer till det och gör det svårt för mig.
Nåja, det är sådant som man lär sig hantera med tiden.

Nu borde jag slita mig härifrån, dock efter att ha fått min dagliga dos av bloggar, facebook och kändisskvaller. För jag borde börja packa, för jag åker hem på torsdag! Awe :)

/ Fiie


I love you sweet angel! <3


Kommentarer
idapida

you too

2009-10-20 @ 21:24:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0