Going north.

Hello! =)
Jag är riktigt mega trött just nu. Har landat på min plats i tåget och har nu lämnat gråa södern.
Fick gå upp innan sex imorse för att hinna snooza och packa det sista. Haha.

Nu ska jag försöka röja undan lite plugg och sen ska jag se någon film eller sova, byter tåg i sthlm och är framme i Sundsvall runt 15.52 idag tror jag, ska bli grymt skönt att komma hem till familjen!
Jag hoppas bara inte jag blir tågsjuk, som jag brukar bli.. Har ätit en god frukost på EH och laddat upp med vatten och sömnpiller, så ska nog klara mig. Haha.

Vi ses om 1,5 vecka babes, och vi hörs i bloggen imorn eller nått.
All kärlek till er!
/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0