Ge mig lov!

Hej världen!

Jag har just kommit hem och bytt om till mysbyxor, har suttit nere på Café Naam i dryga två timmar och pluggar på naturkunskapen. Fy! Och jag måste fortsätta plugga hela natten. Jag har en stor hatkärlek till prov, och när det gäller Naturkunskap är det bara negativa känslor. Jag tycker verkligen det är super tråkigt med vetenskapsmän och hur träden finns till och solenergi, helt ärligt. Jag ser ingen mening med att kunna det. Men då är jag ju väldigt oallmänbildad också så, haha.

Onsdagar är alltid en bra dag, jag har bara en lektion på eftermiddagen så jag hinner alltid göra bort plugg och möten på förmiddagen, och dessutom är min fina Ida alltid så flummig på onsdagar så vi bara skrattar och larvar oss, vilket jag älskar! :) Haha.

Nåja, det är en timme kvar till Grey´s Anatomy så jag ska försöka få in något av det som står i boken i min lilla hjärnan nu iaf, trots att jag vet att jag kommer somna i boken, haha! Det är synd om mig!

Tack och lov att det bara är 1 VECKA kvar tills jag får lämna södern för mitt älskade Norrland, jag behöver verkligen en time out nu, så det kommer lägligt med höstlov! :)

Vi hörs imorn, om jag inte kommer på något mer att dela med mig av. ;)
Puss o Kram / Fiie


Jag älskar verkligen mitt hår, mjaou! ^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0