Fullt upp!

Hellojsan!
Jag är (än så länge) på ett bra humör. Känner att jag vaknat på rätt sida och jag har sovit riktigt gott hela natten!
Så nu ska jag göra allt jag kan för att bibehålla den här positiva känslan hela dagen igenom.
Jag har rätt mycket som ska göras idag, eftersom jag alltid skjuter allt till sista stund. Haha.

Jag packade dock igår, så nu är det bara det sista som ska ner i väskan, såsom dator och smink.
Jag tänker också hinna med att städa, slänga mat och tömma alla sopor idag eftersom jag avskyr att komma hem till ett stökigt hem efter att jag vart bortrest! Uscha nej, städa ska jag definitivt göra!

Nu ska jag däremot iväg på möte som vanligt på onsdagar, sen tänkte jag göra ett besök i skolan för en lektion, och jag måste ta mig i kragen och beställa studentmössan nu, annars kanske jag inte får någon, :O Nej det går inte.

Vi hörs ikväll. Puss
/ Fiie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0