Flow, no!

Jag har varit totalt off på bloggsidan nu, men det är inget som någon verkar bry sig om, inte ens jag. Haha.
För tillfället står allting still. Inget går varken framåt eller bakåt, det är bara totalt stopp.
Vi snackade om Flow idag på idrottspsykologin och våran lärare bad oss tänka tillbaka på en dag då allting bara klickade, ni vet en sådan där dag då ingenting går fel från det att man vaknar till det att man somnar, jag kunde inte placera mig i en sådan dag. Jag har aldrig haft en sådan dag, inte som jag kan komma ihåg iaf..

Så, idag när ingenting ändå är bra så passar jag på att kära ner mig lite extra i allt som jag inte borde kära ner mig i och bara ligger stilla i sängen och funderar.. Vad ska man annars göra för att fördriva tid som inte egentligen finns?

Hm, nu blev jag så där grubblig som jag blir ibland, jag gillar inte den sidan.
Så jag slutar skriva helt enkelt. Hämtar min tvätt ifrån tvättstugan och städar upp röran runt omkring istället.

Sköt om er!
/ Fiie



Kommentarer
Linda

Jag hjar då saknat din blogg! Kul att du skriver i gen :)

2009-10-02 @ 07:59:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0