Blogg tips!

Jag tänkte dela med mig av lite bloggar som jag dagligen följer.
För mig är den en ljuspunkt att läsa bloggar varje dag och jag hittar alltid nya, spännande bloggar.

De bloggar jag följer just nu:
Linda Rosing
Carolina Gynning
Foki
Blondinbella
Kenza
Fortesa Hoti - Andra Avenyn
Jonas Bane och Filip Benko - Andra Avenyn
MyShoebox
Tyra Sjöstedt
Kissie

En del är mer givande än andra, en del är mer bara för att få mig ett stort skratt och en del för att de ger mig en kick! Jag hittar varje dag nya bloggar också, och jag tycker det är skit roligt att lägga ner lite av min fritid på detta.

Så har Ni några tips, några andra bloggar som ni läser? Let me know ;)

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0