Blog Awards!

Fan! Jag har gått i flera veckor nu och längtat till den här dagen, och så skiter det sig ändå.
Ikväll är det Årets gala, det är ju Blog Awards, this is the shit liksom. Och förra året fick jag sitta vid datorn och uppdatera sidorna varenda sekund för att försöka hänga med om vem som vann vad. Och I år, så skulle galan sändas Live på Tv400! Helt sjukt bra tyckte jag. Men nu läste jag precis att ICKE! Den galan sänds inte förens typ nästa vecka, om den ens sänds.. Och då vet man ju reda vilka som vunnit priserna och livet har gått vidare..

Det är ju idag det gäller.. Så jag får väl sitta här istället och uppdatera mig via VeckoRevyns hemsida och hoppas att någon mobilbloggar under kvällen... :/
Nåja, jag har iaf gjort mitt och röstat på både Foki och Kenza, så jag hoppas dom vinner! :)

Nu ska jag städa och plugg.
Puss / Ledsen Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0