Vill inte kliva upp.

Godmorgon.

Jag vaknade precis med ett ryck och tittade på klockan " helvetes jävla skit, jag har missat Florins lektion"
Haha.. Ja, ni som går på Aspero fattar vad jag menar, det är liksom den enda lektionen i världen som man absolut inte kan försova sig till. Nu drömmer jag till och med mardrömmar om det, haha! Skadad.

Anyway.. det är ände daxs att kliva upp så jag får lite vettigt gjort idag. Kl 15 har jag tvättid och innan dess vill jag hinna diska, plugga lite och röja upp i mitt sovrum, ser ju ut som att jag haft världskrig här inne. :O
Mitt huvud dunkar. Varför gör det alltid det på morgonen? Vatten brist? Sömn  brist? Jag har ändå sovit rätt hyfsat i natt. 5 timmar kanske. :)

Nej nu är jag sugen på en bamse frukost med rostade mackor och stekt ägg!

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0