Vidgat eller trångt.. ?

När jag för några dagar sedan lyssnade på NRJ med blondinbella ocg Tyra Sjösted som gäster och dom pratade sex och storlek/längd på killars snoppar så poppade det upp en liten tankeställare hos mig. Och nu har jag gått och blivit galen.. Jag får liksom ingen rätsida på mina tankar, haha.
Utan att bli för privat och exposed så kan jag väl säga att jag tycker att storleken på snoppen spelar roll..
Men det var inte det jag funderade på.. Utan hur är det för killar egentligen? Vi vet ju att brösten är the thing för killar, men stora eller små? Vad föredrar dom egentligen? Ska det vara silikon eller är det naturellt skapat som är sexigt? Och hur är det egentligen med the pussy.. Spelar det någon roll om den är trång eller väldigt väl använd?

I know, jag har skeva tankar kring sex egentligen.. men vafan.
Kan någon svara på min fundering innan jag blir helt jäkla knäpp här hemma. Haha!

/ Fiie



Kommentarer
Silvia Persson

Det finns säkert lika många svar som det finns killar.

Är man kär så är man och då älskar man ju allt - nåja, det mesta i alla fall - hos personen i fråga.

Och om man har ett bra sexliv eller inte beror nog minst på hur kroppen ser ut.

2009-11-22 @ 18:51:56
lo

spelar ingen roll, killar är inte som tjejer utan dom bli glada att dom överhuvudtaget får ligga =P, de som spelar roll är väll om man ta te.x missionären att tjejen inte bara ligger där som en dö docka, de är de värsta!

2009-11-22 @ 19:20:28
Ferdie

Fittan skall ej vara väl-använd. Det är äckligt och utvidgat.

Brösten skall ej vara för stora, ej för små, inte stora bröstvårtsgårdar utan perfekta.

2009-11-22 @ 19:51:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0