Today is not a good day.

Min fötter bokstavligen blödde efter nattens långa dansande på Trädgår´n och Ja, mitt huvud bultar trots att jag drack litervis med vatten igår. Jävla rödvin! Men jag hade ändå en helt sjukt rolig kväll igår, det var riktigt lyckat och det gör det värt att sitta här idag och spy galla. Tycker jag iaf.

Resten av kvällen kommer jag sörja att min älsklings idol Rabih fick lämna tävlingen igår, vilket jag inte alls förstår hur det kunde hända? Seriöst människor, vad tänker ni med? Rabih var liksom den i idols historia som haft den bästa rösten genom tiderna, och så stöttar ni inte det? Come on! Skicka hem de där nollorna Mariette, Calle och Reza istället.. ;)

But as this day goes on, I will stay in my bed and miss you.

Bjuder på lite sköna bilder från gårdagen, fler kommer nog upp på facebook också ;)


Adam, Jag och Linda taggar inför kvällen ;)




Sötnosen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0